dede

dede
im dede ;)

Sunday 18 May 2014

Sesi Merepek di Malam Hari -,-

Tetiba ter'imagine' masa depan. Oh yeahh, mmg aku minat fikir pasal ni. Bila pikir, uishhh rasa bahagia je hidup. Imagine bukan main lagi tapi perangai ni still lagi MALAS. Kerja asyik bertangguh. Ishh ishh, ni yang nak mini copper lah, rumah bungalow lah apa lah tapi dalam kelas tidur, main lah sembang lah. Bila exam muka biul je. K -,- Dapat result, contohnya gagal "Em takpe jela, soalan mmg susah pun." "Ramai yang gagal, lek ah." "Aku mmg takpandai bab ni. Haishhh" K tu je yang aku buat bila dapat result *tutup muka* Sememangnya ciri-ciri pelajar paling malas boleh aku sandang setiap tahun lah. Cehhh. Nak berubah wehhh, tapi setan banyak beno hasut aku jadi malas. Hahahahahahahahaha. Salahkan setan pulak -,- Padahal diri sendiri yang malas. K dah dah, kena berubah. Tahun dpn SPM. *nangis* Wuuuuuu takut. Em baiklah sampai sini je aku mengarut utk harini. Bye kesayangan :*

No comments:

Post a Comment