dede

dede
im dede ;)

Saturday 17 May 2014

Bad day. Bad feelings. My soul are gonna die.

Hi everybody. Em i hate today. Hahahaha -,- bangun je dari tidur, mcm-mcm perasaan aku rasa. Hm, boleh dikatakan great lah kan bila rasa macamni. Hm, sebenarnya aku teringat apa yang kitaorg bincangkan semalam. Seronok on call tetiba benda tu jadi sedih. Mana tak nya, dia bagitahu aku yang mak dia pun tahu pasal ni. Benda ni bukan nya benda kecik, benda ni macam kena mengena dgn maruah aku. Haishh, aku taktahu macam mana nak betulkan balik keadaan ni. Kalau boleh ulang masa tu balik, dah lama aku buat. Serious menyesal. Hm, taktahu nak cari dekat mana semangat nak teruskan hubungan ni. Seriously mmg aku sayang dia, mmg sayang. Aku takboleh nak lepaskan dia pergi dari hidup aku. Ya Allah, kalau aku ni taklayak untuk dia, kau hilangkan lah perasaan cinta dia utk aku. Aku sanggup lepaskan dia demi nak tngok dia happy, biar lah aku derita ke apa pun. Hm, i have to find a strength to stay in this relationship, in this world.


Deeply hurt and my soul are gonna die.

La Tahzan,
Innallahama'ana.

No comments:

Post a Comment