dede

dede
im dede ;)

Friday 16 May 2014

Sejujurnya,
Aku taksuka apabila diabaikan,
Samada diabaikan oleh sahabat, keluarga,
Atau Si Dia,
Tapi, 
Aku harus memahaminya,
Demi minatnya, 
Aku rela diabaikan.
Walaupun kadang-kadang dia tetap melayani aku,
Tapi,
Aku rasa kosong.
Aku jarang dibiarkan sendiri.
'Tak biasa',
Itu masalah yang aku hadapi,
Wahai hati,
Aku mohon, tetapkan hati ini utk nya.
Tolong!
Aku merayu, 
Hati ini sudah terpaut dgn sikapnya,
Dengan cara layanan nya.
Bertahan,
Letakkan kepercayaan padanya.
Jika dia menyayangi diri ini,
Dia akan setia dgn diri ini.
Dia akan memahami apa yg aku dambakan darinya.
Meski aku ini tidak sempurna,
Dia tetap menerima.
Mungkin.
Aku harap begitulah.
Sabar lah,
Percaya lah.
Dia akan kekal menjadi milik aku.
'InsyaAllah' :)

No comments:

Post a Comment