dede

dede
im dede ;)

Saturday 17 May 2014

Allah *senyum*

Allah, ampunkan segala dosa yang aku pernah lakukan. Sungguhnya, aku bukan lah malaikat yang sempurna segalanya. Yang bebas dari dosa. Apabila difikirkan aku seperti mencari Engkau ketika aku jatuh, aku susah, aku sedih. Ya, dengan ringkasnya apabila aku dilanda kesusahan. Tapi Kau tetap memberi nikmat utk aku terus hidup di muka bumi-Mu ini. Rasa bersalah terkadang menghantui diri ini. Aku berharap hati ini tidak menjadi gelap dek kerana dosa yang aku lakukan. Tidak pernah aku ingin berputus asa mencari hidayah ini. InsyaAllah *senyum* Moga aku dipanjangkan umur agar aku dapat terus berjalan mencari hidayah-Mu. Amin :') Agar tubuh ini terus kuat utk mencari Syurga-Mu, ya Allah. Moga diri ini tidak akan terhumban ke Neraka-Mu :/ Allah *tunjuk gigi*

No comments:

Post a Comment